Book haul: gdzie ja to wszystko pomieszczę?


Ostatnio przyszła do mnie cała masa książek, więc czas na kolejny stos. Najlepsze chyba jest to, że jeszcze kilka ma do mnie przyjść. Kilka pozycji już jest przeczytanych, jedna jest już nawet zrecenzowana. We wrześniu poznacie więcej moich opinii na temat tych powieści, ponieważ już zaczęłam pisać posty na zapas. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze wiele rzeczy napisać do 31 sierpnia, bo w tym roku będę miała dość dużo zajęć dodatkowych, więc nie wie jak to będzie z blogiem. No dobra, ale wróćmy do dzisiejszego stosu, co przeczytać po "Oddam ci słońce"?






Od góry:
1. Isabelle Lafleche: Kocham Rzym - od wydawnictwa Literackiego
2. Emily Giffin: Pierwsza przychodzi miłość - od taniejksiążki.pl
3. V.E.Schwab: Mroczniejszy odcień magii - od taniejksiążki.pl
4. Aneta Jadowska: Dziewczyna z dzielnicy cudów - od SQN
5. Karolina Wilczyńska: Po nitce do szczęścia - od Czwartej strony
6. Remigiusz Mróz: W cieniu prawa - od Czwartej strony, przeczytane (w tym miesiącu powinna pojawić się recenzja)
7. Sarah Mlynowski: Nawet o tym nie myśl - od Feeri
8. Kasie West: Chłopak na zastępstwo - od Feeri, przeczytane
9. Jandy Nelson: Oddam ci słońce, teraz czytam (jestem już w połowie, we wrześniu pojawi się recenzja
10. Magda Stachula: Idealna - od Znak literanova

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia