Stos na grudzień

December - AlyIsBoredTo jutro zaczynamy grudzień! Dzisiaj są andrzejki, a żeby umilić wam czas, robienia wróżb czy wyczekiwania śniegu za oknem prezentuję wam stosik. Nie udało mi się przeczytać wszystkiego za tamtego stosu, ale przewinęły się inne książki, które przeczytałam w listopadzie. Nadal nie mogę uwierzyć, że chodzę do szkoły 3 miesiące. Jak ten czas szybko mija. Tak szczerze ja chcę już gwiazdkę. Po prostu nie mogę się doczekać i już odliczam dni. Chcę poczuć atmosferę świąt, te rodzinne ciepło i zapach potraw. I już niedługo snowboard *_*. Choć mieszkam daleko od gór, bo z Poznania tam trochę daleko, to poczekam na wyjazd ze szkołą i będę podbijać góry. A jeszcze śnieg! U mnie spadł i utrzymał się przez 1 dzień, a dokładnie przez noc. No cóż, jak rano zobaczyłam taką breję przed klatką schodową nie chciało mi się nigdzie iść, a jak już to wrócić do domu. Niech tylko spadnie mi na Wigilię, bo wtedy jest jeszcze magicznej. Dobra dosyć tej mojej paplaniny, bo zobaczcie jak daleko odbiegliśmy od tematu stosika. To jest mojej klasy specjalność, oni mnie tego nauczyli.       



























Po lewej, od góry:
  • "Jane Eyre. Autobiografia" - Charlotte Brontë - od mg
  • "Villette" - Charlotte Brontë - od mg
  • "Lokatorka Wildfell Hall" - Anne Brontë - od mg
  • "Wilcza księżniczka" - Cathryn Constable - od Bukowego Lasu
  • "Niall Horan. Z Irlandii na podbój świata" - Danny White - od SQN
  • "Chłopcy" - Jakub Ćwiek - od SQN
  • "Cienioryt" - Krzysztof Pikorski - od Wydawnictwo literackie 

Po prawej, od góry:
  • "Dziennik Bridget Jones" - Helen Fielding - znalezione w domu
  • "Pretty little liars" - Sara Shepard - od mamy
  • "Arisjański Fiolet" - Pola Pane - od autorki
  • "Przegląd końca Świata. Feed - Mira Grant - od SQN
  • "Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem" - od Buisness & Culture
  • "Papierowe miasta" - John Green - od mamy
  • "Gwaizd naszych wina" - John Green - od mamy 
  • "Szukając Alaski" - John Green - wygrana w konkursie
Z przodu, od lewej:
Teraz czytam Gra o Ferrin Katarzyny Michalak i nic nie rozumiem. Gubię się i przeczytałam kilka książek w trakcie jej wchłaniania. Od mg przywędrowały do mnie same perłki. Mrocznej bohaterki. Kolacji z wampirem nie mogę się już doczekać, a jeśli chodzi o Greena, mam dla was niespodziankę, jeśli chodzi o niego, nie konkurs, ale więcej w podsumowaniu. SQN i Bukowy Las przysłali mi ciekawe lektury do recenzji. I teraz typowe pytanie: Czy widzicie coś dla siebie?


16 komentarzy:

  1. Śliczny stosik! Widzę parę perełek. :)
    Grudzień to rzeczywiście magiczny czas, w dodatku obfity w prezenty! ^^ Chociaż mniej się cieszę na ten mróz i śnieg. Jak ja nienawidzę zimna..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos, widzę kilka książek, które również chciałabym mieć na swojej półce :)
    Udanej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stos. Papierowe miasta bym przygarnęła!! <3
    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Feed" ♥ Zazdroszczę Ci, ze to masz... Ja czytałam, a nie mam :< oprócz tego znam jeszcze "mroczną bohaterkę", "Pretty" - całkiem ok i "gwiazd naszych wina" - też w porządku :) Jak chcesz recenzje są u mnie na blogu :) Życzę miłej lektury :)

    Pozdrawiam, Nats ♥
    http://endlessbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny stos ♥
    "Jane Eyre" gorąco polecam, a "Lokatorki...", a już zwłaszcza "Villette" okrooopnie zazdroszczę!
    polecam także "GNW", "Dziennik Bridget Jones", no i najbardziej "Papierowe miasta"!
    na Twoim miejscu sama sobie bym zazdrościła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Same perełki! Najchętniej chciałabym przeczytać wszystkie, ale najbardziej ciągnie mnie do Greena. Chciałabym tylko dwie, ponieważ "Szukając Alaski" już posiadam. Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie pożyczyłabym parę książeczek, ale niestety ostatnio cierpię na brak czasu :(
    Pzdr :)
    I oby do świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wielką ochotę na "Feed" i liczę, że w najbliższej przyszłości zdobędę ją jako ebooka. ;)
    Udanej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę sporo fajnych książek :) Gratuluję zbiorów! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeny, świetne zdobycze- porwałabym Ci wszystko bez wyjątku :)! A śniegu też nie mogę się doczekać, u mnie również spadł tylko na jeden dzień, a z rana chlapa taka, że całe buty mokre. Oby spadł na święta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! imponująca kolekcja i widzę kilka świetnych tytułów. PLL, Mroczną Bohaterkę i Grę o Ferrin czytałam i są dobre;) zapraszam do siebie na MK Czytuje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo... ja dla siebie widzę wszystko :) każdą bym przeczytała przynajmniej z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Green - w końcu muszę jutro wypożyczyć jego książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyyyyle Bronte! Zemdlałam z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia