Podsumowanie września!


Zaczęłam gimnazjum. Powiem ogólnie jest: STRASZNIE!!! Nie mam w ogóle czasu na czytanie. Akurat w czasie tej pory roku najlepiej mi się czyta książki ... ale nie od chemii. Tyle zadają, kartkówki i najgorsze co może być ... tablica. Ale już niedługo powiem dość i będę czytać bez końca. Muszę jeszcze przeżyć 9 miesięcy.^^ Tylko proszę nie przestraszcie oglądając statystki zwłaszcza te o moich przeczytanych pozycjach. 






  • Liczba przeczytanych książek: 2
- "Dywizjon 303" Arkady Fiedler
- "the Wave" Morton Rhue 

  • liczba przeczytanych stron: 237
  • ilość stron dziennie: 8 (ubolewam najbardziej!)
  • liczba obserwatorów: 63
  • liczba lubiących na fanpage'u: 16
  • licznik odwiedzin dobił: 5,900
  • liczba komentarzy na blogu: 455
  • najczęściej wyświetlana recenzja: "Pamiętnik nastolatki" Beata Andrzejczuk
  • najlepsza książka/i: straszne, ale nie ma. Lepsza była jednak lektura szkolna "the Wave" 
  • najgorsza książka: nie oceniam lektur, ale recenzja się pojawi 
  • nawiązane współprace: 2
  • jak chcecie zobaczyć moje wyniki w wyzwaniach zapraszam: TU
  • opublikowane posty: 
Podsumowanie sierpnia!
Stos# 4 - szkoła i książki
Lektury szkolne na rok 2013/2014
Szablon, to dla mnie ważna sprawa
Liebster blog Award IV
Krzywe 10 - recenzja
Prasówka: "English Matters" 42/2013
Pamiętnik nastolatki - recenzja
Kwiat kalafiora - recenzja

Jak widać wyniki mega słabe. Poniżej normy. Tylko powiedźcie mi jak wy drodzy blogerzy (z gimnazjum i wyżej) godzicie szkołę i książki. Mi na nic nie starcza czasu! 











-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Już niedługo pojawi się stosik, ale czekam jeszcze na niektóre książki  Jak myślicie wstawić już teraz go, czy poczekać (czyt. wstawić go na przełomie dwóch tygodni).
Czekajcie na zapowiedzi, konkurs obiecany i Prasówkę!   

9 komentarzy:

  1. Współczuję :) Mi brakuje jeszcze roku do gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na studiach na drugim roku i zaczynam pierwszy rok fotografii zaocznie, więc czasu mam bardzo mało :D Do tego robię zdjęcia, piszę i zajmuję się jeszcze pewną bardzo ważną rzeczą (o której usłyszycie niedługo :) )
    Jak godzę to wszystko z przyjaciółmi, ukochanymi książkami, narzeczonym i rodzinom? To proste :) Owszem, czasami brakuje sił, ale najważniejsza jest organizacja czasu. Trzeba sobie wypełnić każdą wolną chwilę czymś, robić postanowienia na dany dzień np.: czytam godzinę dziennie. Ja wiem, że będe bardzo mało spała :D Ale lubię taki natłok :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dwa miesiące będziesz umiała wszystko pogodzić, spokojnie :D
    Prosiłbym jeszcze abyś się troszkę ożywiła w moim wyzwaniu, bo pod twoim nickiem same luki :)

    Pozdrawiam.
    Jemenos

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam właśnie I klasę LO i na razie nie jest najgorzej, ale zapowiada się dużo nauki i mało czasu na czytanie. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem każdy ma słabszy miesiąc. Nie ma co się przejmować. Głowa do góry :) Życzę Ci owocnego października i pogodzenia obowiązków szkolnych z przyjemnością czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyzwyczaisz się do szkoły i zobaczysz jak zleci...czasu też będzie więcej...także trzymam kciuki;)) pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dość słaby wynik.. Ale się nie dziwię. Szkoła i wgl. ;/ Wcale mam nie lepiej. Następnym razem będzie lepiej ;D
    Poczekaj na resztę książek do stosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pracuję i studiuję zaocznie i jakoś daję radę czytać, choć powiem Ci, że też wcale nie jest łatwo to pogodzić, ale staram się dużo czytać wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczęłam studia. Ale dojeżdżam pociągiem 1,5 h więc mam dziennie 3 godziny czytania załatwione :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia